~ Simsmixy

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Sjuk, Tumblr...

Av Sims Mixy - 18 januari 2013 17:14

Idag (fredag) är jag sjuk, kräktes inte för ett så långt tag sedan, mamma kom hem med lite gott och så!

Men, bara så ni vet försämras uppdateringen lite nu.

Iallfall så har jag skaffat Tumblr!

Eller, eftersom jag aldrig uppdaterade på "prosimmers tumblr" så bytade jag namnet till Simsmixy!

Varsågod att kolla in bloggen HÄR!

 

Vi hörs!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Mixy - 30 augusti 2013 10:43

Bytar jag åter igen & stannar på blogg.se : simsmixy.blogg.se ...

Av Sims Mixy - 18 juli 2013 22:18

SSO Blogg: http://stablearia.blogg.se

Av Sims Mixy - 17 juli 2013 23:02

  Har spelat lite på min hästfamilj, har inte spelat på den sen början av 2013, tröttnade ganska snabbt dock :/ Familjen heter Hill.   Av det jag hann spela, så hann jag en hel dag (knappt). Jag spelade bara med hästarna typ.. Angel som...

Av Sims Mixy - 10 juli 2013 13:14


       Vad tycker ni om mina bilder? Vill ni ha en Photoshop skola? Känner att jag inte vet vad jag ska skriva om, om ni vill ha lite lektioner på hur jag redigerar, lämna en kommentar! Jag gillar att redigera lätt och enkelt, lite ljusare, lite su...

Av Sims Mixy - 26 juni 2013 15:42


  Fråga av Fredrika:  1. Vad tyckte du om Sims första gången du spelade det?2. Vilket är ditt favorit expansionspaket?3. Varför började du blogga om Sims?4. Använder du mycket CC när du spelar?   - Jag tyckte det var enormt roligt med att ma...

Välkommen

 

Välkommen till bloggen om The sims! Downloads, tips, bilder, med mera! Hoppas du följer min blogg :) 

Tips: Följ min blogg på Bloglovin'

Vill du veta mer? Klicka på "Visa presentation" under till!

Visa Presentation.

Följ mig på Bloglovin' Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kontakt

 

Till mailen kan du skicka:

Om du har en egen blogg, men behöver hjälp med headern kan jag fixa en åt dig! Maila bilder och önskemål om din header.

Frågor, frågor kan du alltid skicka till min mail!

Bilder, om jag har bett om att ni ska skicka in bilder ska ni skicka in bilderna till min mail!

Tävlingsbridag, om jag har en tävling och om jag säger att du ska skicka in de någonstans ska du skicka in ditt bridag till min mail eller i kommentarerna!

 

 

Regler

Regler för frågor och kommentarer:

Skriv din fråga en gång, men om det har gått ett tag och jag inte svarat, skriv igen!

 

Ingen reklam, det är irriterrande att spamma ens blogg med "Kolla min blogg, ny design, ny tävling!".

 

Var alltid snäll i frågorna.

 

Kritisera inte!

Det är bara så tråkigt att höra "Gud rosa hår, fan vad fult!"


Är du här för att hata bloggen? 

Tryck genast på krysset.

 

Följ reglerna noggrant, annars kommer jag ip-blocka dig eller ta bort din kommentar!

Beroende på vad såklart!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Are you not swedish speaker?


Skapa flashcards